ДЛЯ ТУРБОТЛИВИХ БАТЬКІВ !
Про нас, або освіта - територія успіху
Дошкільний навчальний заклад № 123 комбінованого типу у своєму складі має 8 груп, з них 5 загального типу та 2 групи для дітей з вадами мови. У закладі за запитом населення функціонує цілодобова група.
«Синичку» відвідує 160 дітей (потужна спроможність закладу – 99 дітей).
Догляд за ними забезпечує 38 працівників у тому числі 19 педагогів, 2 медичні
сестри. У складі педагогічного колективу - 12 вихователів, 2 музичних
керівника, вихователь–методист, інструктор з фізичного виховання,
вчитель-логопед та практичний психолог.
Адміністрація закладу приділяє увагу створенню позитивної
психологічної атмосфери, що забезпечує сталість колективу. Станом на 01.09.2016р - 68%
це досвідчені педагоги, які працюють на посадах більше 10 років, мають фахову
освіту (68%), продовжують навчання по отриманню фахової освіти три вихователя,
мають високі кваліфікаційні категорії (вищу категорію – 37%, І категорію – 10%,
звання «вихователь-методист» - 32%, звання «старший вчитель» – 5%).
Підвищенню професійної компетентності педагогів та
результативності навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку сприяє
активна участь педагогів у методичній роботі міста. Високий професіональний
рівень забезпечує зацікавленість педагогів в підвищені знань, оволодіння
сучасними технологіями здійснюється через навчання на науково-практичних
семінарах, тренінгах, майстер-класах, які організовані науково-методичним
центром (заходи відвідало 47% педагогів, на курсах - 16%, активну участі у
міжсадових заходах прийняли - 56%, в міських заходах - 27%, обласних - 20%.
Ініціативу, творчість, здатність до новаторства педагоги
реалізували у дидактичній грі «В гостях
у казки», яка була представлена на педагогічній виставці «Освіта Миколаєва -
2016», та відмічена відвідувачами виставки. Співробітники садочка були відзначені диплом ІІ ступеня за
участь у районному конкурсі «Літо - 2016».
Структура методичної роботи визначається колективно, відповідно до
завдань.
Відповідно до
реалізації Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Національної
доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті, з огляду на пріоритетні
напрями діяльності у 2016-2017 навчальному році, зазначені в інструктивно –
методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
від 21.05.2012 р. №1/9-388, відповідно до Державного стандарту дошкільної
освіти, Базового компонента дошкільної освіти та з метою інтеграції освіти і
науки, забезпечення інформаційно – комунікативних зв`язків, організаційного та
функціонального оновлення діяльності методичної служби, створення психолого –
педагогічних передумов особистісно орієнтованої системи навчання й виховання в
умовах реформування національної системи освіти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий