Про нас, або освіта - територія успіху


ДЛЯ ТУРБОТЛИВИХ БАТЬКІВ !




Про нас, або освіта - територія успіху

Дошкільний навчальний заклад № 123 комбінованого типу у своєму складі має 8 груп, з них 5 загального типу та 2 групи для дітей з вадами мови. У закладі за запитом населення функціонує цілодобова група.
«Синичку» відвідує 160 дітей (потужна спроможність закладу – 99 дітей). Догляд за ними забезпечує 38 працівників у тому числі 19 педагогів, 2 медичні сестри. У складі педагогічного колективу - 12 вихователів, 2 музичних керівника, вихователь–методист, інструктор з фізичного виховання, вчитель-логопед та практичний психолог.
Адміністрація закладу приділяє увагу створенню позитивної психологічної атмосфери, що забезпечує сталість колективу. Станом на 01.09.2016р  -  68% це досвідчені педагоги, які працюють на посадах більше 10 років, мають фахову освіту (68%), продовжують навчання по отриманню фахової освіти три вихователя, мають високі кваліфікаційні категорії (вищу категорію – 37%, І категорію – 10%, звання «вихователь-методист» - 32%, звання «старший вчитель» – 5%).
Підвищенню професійної компетентності педагогів та результативності навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку сприяє активна участь педагогів у методичній роботі міста. Високий професіональний рівень забезпечує зацікавленість педагогів в підвищені знань, оволодіння сучасними технологіями здійснюється через навчання на науково-практичних семінарах, тренінгах, майстер-класах, які організовані науково-методичним центром (заходи відвідало 47% педагогів, на курсах - 16%, активну участі у міжсадових заходах прийняли - 56%, в міських заходах  - 27%, обласних - 20%.
Ініціативу, творчість, здатність до новаторства педагоги реалізували у  дидактичній грі «В гостях у казки», яка була представлена на педагогічній виставці «Освіта Миколаєва - 2016», та відмічена відвідувачами виставки. Співробітники  садочка були відзначені диплом ІІ ступеня за участь у районному  конкурсі «Літо - 2016».
Структура методичної роботи визначається колективно, відповідно до завдань.
 Відповідно до реалізації Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті, з огляду на пріоритетні напрями діяльності у 2016-2017 навчальному році, зазначені в інструктивно – методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 21.05.2012 р. №1/9-388, відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти, Базового компонента дошкільної освіти та з метою інтеграції освіти і науки, забезпечення інформаційно – комунікативних зв`язків, організаційного та функціонального оновлення діяльності методичної служби, створення психолого – педагогічних передумов особистісно орієнтованої системи навчання й виховання в умовах реформування національної системи освіти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий