Спалахи нашого життя


            ПАНОРАМА  К І Т

  Інноваційні психолого- педагогічні 
технології в освітньому процесі

Щоб дати дитині іскорку знань,
педагогу треба увібрати ціле море світла.


22 серпня 2018 року на базі дошкільного навчального закладу №123 «Синичка», в рамках дводенного Ярмарку найуспішніших освітніх практик «Перехід до Нової української школи – ключове завдання сьогодення» відбулась локація для молодих вихователів-методистів міста  «Панорама _ КІТ» (Інноваційні психолого-педагогічні технології в освітньому процесі).
Під час зустрічі педагоги закладу здійснили огляд-знайомство з інноваційними психолого-педагогічними технологіями, які використовують в освітньому процесі для формування самостійної, творчої особистості – ТРВЗ (Теорією рішення винахідницьких завдань), Мнемотехнікою, КВЕСТ-технологією.

Учасники локації мали можливість на практиці познайомитися з цікавими методами і прийомами.      


         Вихователь, Дмитрук Оксана Валеріївна, розповіла про прийоми ТРВЗ та їх вплив на розвиток фантазії, логічного мислення, уяви у малюків. Гості шукали асоціації, складали загадки за чотирма опорами, мали змогу попрацювати з системним оператором – дев`ятиекранкою.

Вчитель-логопед, Бєлікова Надія Іванівна, запропонувала запрошеним повправлятися у називанні складу числа, знаходженні сусідів числа, рішенні прикладів використовуючи цифрообрази технології ефективного засвоєння інформації, оптимізації розумової діяльності – МНЕМОТЕХНІКИ. Також познайомила з особистими розробками тренажерів буквообразів та практичними посібниками по грамоті, розвитку мовлення, художньої літератури. Молоді методисти за допомогою інфографіки читали слова – анаграмми.





З активізуючими методами, які спрямовані на розвиток пізнавальної сфери, створення умов для соціалізації та самовизначення дошкільника-випускника знайомила запрошених вихователь закладу – Марку Ганна Юріївна в цікавій, ігровій формі – КВЕСТі.


Вихователь-методист, Головня Валентина Юріївна, підвела підсумок зустрічі. Акцентувала увагу присутніх на те, що кожен педагогічний колектив має свій досвід та багаж надбань. Головне використовувати психолого – педагогічні інновації не за модою, а по суті. І тільки тоді заклад, що розвивається буде закладом, у якому ДИТИНА реалізує своє право на повагу, культурний, інтелектуальний, творчий розвиток відповідно до своїх потреб, схильностей і можливостей, а ПЕДАГОГ розвиває свої професійні й особистісні якості. 


Методист науково-методичного центру управління освіти Миколаївської міської ради, Романюк Ірина Анатоліївна, привітала всіх з початком нового навчального року, побажала молодим спеціалістам творчості, наснаги, натхнення в своїй роботі.



http://osvita-mk.org.ua/publ/sogodennja_mikolajivskoji_osviti/2017_2018_n_r/visti_z_lokaciji_dnz_123/50-1-0-5173






Хочете дати своїй дитині якісну освіту, 
зробити його майбутнє щасливим та захищеним.
Хочете вберегти свою дитину від поганого впливу...
Маєте проблеми у вихованні дітей...
У ВАС Є ВИХІД!
Це дошкільний навчальний заклад № 123 "Синичка"


Турбота про кожну дитину – стиль нашої праці!


Щоб дати дитині іскорку знань,
педагогу треба увібрати ціле море світла

В.О.Сухомлинський







В щасті і мирі зростай, дитино!
Громадянином будь, бережи Україну!








Стежинки доброти дарують усім багато теплоти...









1 комментарий:

  1. Мы выпускники детского сада №123,хоть и вышли с детского сада но всегда вспоминаем родную ЛОГОПЕДИЮ наши праздники, выставки. Большое спасибо всем воспитателям, логопедам, администрации, за созданные условия для детей, за теплоту которая царит в этих стенах, за душевное спокойствие наших детей. Просмотрев фотографии выложенные на блоге, словно опять вернулись в детский сад. Удачи Вам, терпения, женского счастья, и одаренных воспитанников.

    ОтветитьУдалить